Συνεχίζοντας σε αυτό τον ιστότοπο αποδέχεστε τη χρήση των cookies όπως αυτή περιγράφεται στην πολιτική των cookies.
 για Νewsletter    

Εκτύπωση

215 Δημότες Παπάγου-Χολαργού διαμαρτύρονται για το κυκλοφοριακό

on .

navarinoutraffic

215 Δημότες Παπάγου-Χολαργού, κάτοικοι της περιοχής που περικλύεται από τις οδούς Ναυαρίνου, Υμηττού και Εθνικής Αμύνης διαμαρτύρονται με γραπτή επιστολή τους για την κυκλοφοριακή μελέτη που εκπόνησε ο Δήμος στην οποία δεν δίνεται καμία λύση στο έντονο κυκλοφοριακό πρόβλημα της περιοχής τους. Η επιστολή αυτή κατατέθηκε και στο πλαίσιο διαβούλευσης για τη Μελέτη της Βιώσιμης Κινητικότητας.

Ακολουθεί το κείμενο της επιστολής:

Διυλίζουν τον κώνωπα και καταπίνουν την κάμηλον !!!
Αυτό ισχύει για την υποτιθέμενη επίλυση του κυκλοφοριακού στο Δήμο Χολαργού- Παπάγου

Από τις αρχές 2016 ο Δήμος προσέλαβε Τεχνικό Σύμβουλο την εταιρία ΝΑΜΑ Α.Ε. για παροχή υπηρεσιών με θέμα ¨την προώθηση της βιώσιμης κινητικότητας στο Δήμο Χολ-Παπ ¨. Ο στόχος αυτός της μελέτης δεν επιτυγχάνεται για την περιοχή Ναυαρίνου- Υμηττού-Εθν. Αμύνης, μολονότι αυτή αποτελεί την διαδρομή με τον υψηλότερο κυκλοφοριακό φόρτο και είναι η πλέον επιβαρυμένη περιοχή του Δήμου με 10.000 οχήματα την ημέρα !!!! , δεν έγινε καμία προσπάθεια-πρόταση ανακούφισης της περιοχής από την σοβαρή κυκλοφοριακή συμφόρηση που πλήττει άμεσα την υγεία των κατοίκων. Δυστυχώς, αυτές είναι θλιβερές διαπιστώσεις, που εξάγονται από την μελέτη του Δήμου που τέθηκε σε διαβούλευση από 30 -11-2016 έως 15-1-2017.
Τάχα για την ασφάλεια, προτείνει η μελέτη να τοποθετηθεί φανάρι στην Εθν. Αμύνης
με την Σαρανταπόρου! Μα αυτό θα είναι τιμωρία για τους κατοίκους, διότι θα επιδεινώσει την υπάρχουσα ατμοσφαιρική και ηχητική ρύπανση με ατέλειωτες ουρές οχημάτων μεγαλύτερες των σημερινών. Η ίδια η μελέτη αναφέρει, ότι σε κόμβο με φανάρι η καθυστέρηση ανά όχημα θα είναι περίπου 60% μεγαλύτερη δηλ. καταρρίπτει λογικά την πρότασή της !!! Πέραν αυτού σημειώνουμε, ότι ασφάλεια των πολιτών είναι η σωματική ακεραιότητά τους αλλά και η υγεία τους, που εν προκειμένω θα διασφαλιστεί μόνο με δραστική μείωση της κυκλοφορίας.
Η παντελής απουσία αντικειμενικών προτάσεων ελάφρυνσης του κυκλοφοριακού φόρτου καταδεικνύει έλλειψη βούλησης του Δήμου να λύσει το κραυγαλέο αυτό πρόβλημα!!!
Πρέπει να σημειωθεί ότι στην γωνία Ναυαρίνου- Υμηττού καταλήγει και η οδός Πίνδου που παραμένει κλειστή για δεκαετίες με ιδιόρρυθμο τείχος Βερολίνου (κάγκελα , δένδρα, πεζοδρόμιο, ενημερωτικό πίνακα) κατά τις επιθυμίες προηγούμενων Δημάρχων του Παπάγου, προς όφελος ορισμένων προνομιούχων και παρά τις επανειλημμένες και απόλυτα δίκαιες αντιδράσεις των θιγομένων κατοίκων της Υμηττού και Ναυαρίνου. Τα τμήμα αυτό της Πίνδου, μήκους περίπου 150 μέτρων μέχρι την οδό Αναστάσεως ,αν και είναι δημόσιος δρόμος , έχει γίνει ιδιωτικό parking και είναι στο απυρόβλητο από άποψη κίνησης , τέλεια αντίθεση με την γειτονική Ναυαρίνου- Υμηττού. Αληθινό σκάνδαλο τουλάχιστον ηθικό και πολιτικό !!!
Και σε όλα αυτά ο Δήμος εθελοτυφλεί . Πληρώνει όμως Τεχνικό Σύμβουλο
για βιώσιμη κινητικότητα για τους εκλεκτούς και για τους λοιπούς συνεχίζεται υποβάθμιση ζωής και περιουσιών μέσα σε μια νεκρώσιμη κινητικότητα .

Στις 11-1-2017 με αρ. πρωτ. 398 , 215 δημότες υπέβαλαν αίτηση -αναφορά σε όλους τους αρμοδίους του Δήμου , στο πλαίσιο της διαβούλευσης , με προτάσεις επίλυσης του προβλήματος και με κύριο αίτημα την μείωση του κυκλοφοριακού φόρτου κατά 50% τουλάχιστον στην Ναυαρίνου- Υμηττού- Εθν. Αμύνης, που σημαίνει και ελάφρυνση της διαμπερούς κυκλοφορίας σε όλο το προάστειο κατά 5000 οχήματα την ημέρα τουλάχιστον δηλ. αποτελεί ΓΕΝΙΚΟ ΚΑΛΟ και όχι μόνο τοπικό.

Επομένως, στοιχειώδης λογική επιβάλλει την ικανοποίηση του αιτήματος από την Δημοτική Αρχή, η οποία έχει ακόμη την ευκαιρία να διορθώσει τα κακώς κείμενα , να επιλύσει ουσιαστικά ένα χρονίζον σημαντικό πρόβλημα και να δώσει νέα πνοή και ανακούφιση σε όλο τον Δήμο !

Είναι απαράδεκτο ο Δήμος μας, που έχει χαρακτηριστεί περιοχή αμιγούς κατοικίας, να δέχεται αυτό τον υψηλό κυκλοφοριακό φόρτο, που προέρχεται από τα Μεσόγεια και οι οδοί Ναυαρίνου- Υμηττού - Εθν. Αμύνης να λειτουργούν
ανακουφιστικά για την Λεωφ. Μεσογείων και την Αττική Οδό. Η κατάσταση αυτή οπωσδήποτε πρέπει να αντιμετωπιστεί ριζικά και άμεσα με την υπό εξέλιξη μελέτη και να αποτελέσει τον πρώτιστο στόχο του Δήμου που θα υλοποιηθεί κατά προτεραιότητα, δεδομένης της πολλαπλής σημασίας της. Διαφορετικά η αμοιβή
του Τεχνικού Συμβούλου αλλά και οι δαπάνες των συναφών έργων θα αναλωθούν σε έργα βιτρίνας , αφήνοντας στις επόμενες γενιές πραγματικά καρκινώματα.