Συνεχίζοντας σε αυτό τον ιστότοπο αποδέχεστε τη χρήση των cookies όπως αυτή περιγράφεται στην πολιτική των cookies.
 για Νewsletter    

Εκτύπωση

Ναυαρίνου, Υμηττού και διαμπερής κίνηση τα μεγάλα αγκάθια

on .

navarinou

Έξι ώρες κράτησε η συζήτηση στο Δημοτικό Συμβούλιο για τη μελέτη βιώσιμης κινητικότητας που πρότεινε η Δημοτική Αρχή. Οι αντεγκλίσεις μεγάλες και σφοδρές με την αντιπολίτευση να κατηγορεί τη διοίκηση Αποστολόπουλου ότι δεν πρόκειται για μελέτη βιώσιμης κινητικότητας, αλλά για απλή κυκλοφοριακή μελέτη. Ότι η μελέτη έχει ανακρίβειες και οδηγεί σε λάθος λύσεις. Για την διαβούλευση που έγινε για τα "μάτια του κόσμου” χωρίς συμμετοχή. Για προτάσεις που έπεσαν στο κενό και στην ουσία για κακή ποιότητα μελέτης με λανθασμένες επιλογές που δεν δίνουν λύσεις ειδικά στο θέμα της στάθμευσης και των πεζοδρομίων. Από όλες τις αντιρρήσεις που παρουσιάστηκαν ο κ. Αποστολόπουλος παραδέχτηκε ότι η μελέτη δεν ασχολείται με τη στάθμευση, το νούμερο 1 πρόβλημα που απασχολεί τους κατοίκους της πόλης.

Η πρόταση που παρ' όλα αυτά υπερψηφίστηκε και με τη θετική ψήφο των κ.κ. Φασούλη και Πολυκαλά από την αντιπολίτευση, περιλαμβάνει 33 σημεία παρεμβάσεων σε Παπάγου και Χολαργό που θα δρομολογηθούν άμεσα.
Το myxolargos/mypapagos.gr θα παρουσιάσει ένα ένα τα σημεία αυτά με ξεχωριστές αναρτήσεις. Μείνετε συντονισμένοι να δείτε τι θα αλλάξει στη γειτονιά σας.

Ξεκινάμε από το σοβαρότερο θέμα όλων, αυτό της διαμπερούς κυκλοφορίας από την Αγία Παρασκευή προς την Κατεχάκη και τη Λ. Μεσογείων που συγκέντρωσε και τους περισσότερους διαμαρτυρόμενους πολίτες στο Δημοτικό Συμβούλιο. Τα διερχόμενα αυτοκίνητα από Αγ. Παρασκευή διασχίζουν μεγάλο μέρος του Άνω Χολαργού και του Παπάγου κυρίως τις πρωινές ώρες προκαλώντας κυκλοφοριακό χάος, αυτοκινητιστικά ατυχήματα, ρύπανση ενώ σημειώνονται και υψηλές ταχύτητες.

Εντύπωση προκαλεί ότι ενώ ο Δήμαρχος θέλοντας να καθησυχάσει τους διαμαρτυρόμενους παρεβρισκόμενους δημότες δεσμεύτηκε ότι στο αμέσως επόμενο Δημοτικό Συμβούλιο θα έφερνε ως αποκλειστικό το θέμα της αντιδρόμησης της Ναυαρίνου, αυτό δεν περιλαμβάνεται στην Ημερήσια Διάταξη της συνεδρίασης της Πέμπτης (10/5/18).

Διαμπερής κίνηση Λ. Λαυρίου-Τρικάλων (Αγία Παρασκευή)-Νεαπόλεως-Ναυαρίνου-Υμηττού

Πάνω από το 50% των οχημάτων που εισέρχονται στον κόμβο της Λ. Λαυρίου με την οδό Τρικάλων καταλήγει μέσω της διαδρομής (Τρικάλων, Νεαπόλεως, Ναυαρίνου, Υμηττού) στην περιοχή του Δήμου για την οποία υπάρχουν πάρα πολλές επιστολές κατοίκων που καταδεικνύουν το πρόβλημα. Το χειμώνα δε που στην περιοχή λειτουργούν πολλά σχολεία το πρόβλημα αυτό επιδεινώνεται.
Η μόνη λύση που ακούτηκε ως αποτελεσματική είναι η χρήση με ειδικό καθεστώς της Αττικής Οδού. Ωστόσο ο Δήμαρχος σχεδόν την απέρριψε χαρακτηρίζοντας την ανέφικτη.

Τι αποφασίστηκε για την περιοχή Υμηττού - Ναυαρίνου

- Η διάνοιξη της Πίνδου στη συμβολή με την Υμηττού και η αντιδρόμησή της από Υμηττού έως Αναστάσεως, έτσι ώστε να μειωθεί η όχληση που προκαλείται στην Υμηττού στο τμήμα μεταξύ Ναυαρίνου και Εθν. Αμύνης.

- Η κατασκευή κεντρικής νησίδας στην Αναστάσεως από τη συμβολή της με την Χατζηκωνσταντή έως τη συμβολή της με την 25ης Μαρτίου. Η νησίδα προτείνεται να έχει ανοίγματα στις συμβολές της Αναστάσεως με την Μακεδονίας/ Ανατολής, Εθν. Αμύνης και 25ης Μαρτίου. Έτσι ώστε να αποφεύγονται οι αριστερές στροφές προς την Αναστάσεως (π.χ. από την Πίνδου και άλλες κάθετες οδούς), αλλά και οι ευθείες κινήσεις κάθετα στην Αναστάσεως.

- Η τοποθέτηση πληροφοριακής σήμανσης στον κόμβο Ναυαρίνου - Ανατολής για διοχέτευση της κυκλοφορίας που κατευθύνεται προς Λ. Μεσογείων σε άλλη διαδρομή από την Υμηττού.

Τι αποφασίστηκε για την περιοχή του Άνω Χολαργού

Μονοδρόμηση των οδικών τμημάτων:

- Κριεζώτου από Πάτμου έως Σπάρτης
- Σπάρτης από Κριεζώτου έως Λέρου
- Κυκλάδων από Καραολή & Δημητρίου έως Πάτμου
- Λέρου από Πάτμου έως Καραολή & Δημητρίου
- Πάτμου από Ναυαρίνου έως Κριεζώτου
- Κιλκίς από Καραολή & Δημητρίου έως Γιαννιτσών
- Κω από Αστυπάλαιας προς Καραολή & Δημητρίου
- Αστυπάλαιας από Ναυαρίνου έως Καρπάθου

Διαμόρφωση υπερυψωμένων διασταυρώσεων στα σημεία:

- Ναυαρίνου και Βελισσαρίου
- Ναυαρίνου και Κουντουριώτου
- Ναυαρίνου και Σκρα

Τοποθέτηση "ματιών γάτας" για τη μείωση της ταχύτητας στις διασταυρώσεις λόγω διέλευσης ΜΜΜ:

- Ναυαρίνου και Υμηττού
- Ναυαρίνου και Καραολή και Δημητρίου
- Υμηττού και Εθν. Αμύνης
- Υμηττού και Κοκκόλα/ Μπουμπουλίνας